Financieel en Administratief beheer

VASTGOEDBEHEER

Financieel en Administratief beheer

Vastgoedbeheer zal voor de opdrachtgever de maandelijkse huurincasso en voor eventuele bijkomende financiële afhandelingen zorgen. Aan de hand van een beheersysteem kunnen wij de maandelijkse huurbetalingen goed in registreren en huurachterstanden tijdig signaleren. Bij te late huurbetaling verzorgd wij het verzenden van aanmaningen en indien dit nodig blijkt te zijn zullen tijdig een gerechtsdeurwaarder inschakelen om verdere achterstanden zoveel mogelijk te beperken.

-    Het maandelijks verzorgen van de huurafrekening, de opdrachtgever zal beheerder machtigen voor het inzien van de bankrekening(en);

-    Het administreren van de service- en energiekosten en het jaarlijks vervaardigen van de afrekening met de huurders van de werkelijke kosten ter zake van leveringen en diensten en de door de huurders betaalde voorschotbedragen;

-    Het monitoren van tijdige betaling van de huurvorderingen, de registratie en de verwerking van de huurbedragen, inclusief de eventuele vergoeding of voorschotbedragen voor service- en energiekosten, dan wel aanmaningen inzake achterstallige (huur)bedragen, alsmede het eventueel inschakelen van een incassobureau of een gerechtsdeurwaarder tot het nemen van gerechtelijke maatregelen;

-    Het aanleggen en bijhouden van een administratie ten dienste van een verantwoord beheer;

-    Bij beëindiging van de huurovereenkomst de huurder aansprakelijk stellen voor eventueel geconstateerde schade, c.q. beschadigingen en/of vermissingen, verrekening daarvan met de eventueel betaalde waarborgsommen en verstrekte bankgaranties;

-    Voorts in het algemeen het verrichten van al die administratieve handelingen die in het kader van een goed beheer wenselijk of noodzakelijk worden geacht;

-    Beheerder rapporteert periodiek aan opdrachtgever omtrent eventuele huurachterstanden


NEEM CONTACT OP
Share by: