Huurderspagina bedrijfsruimte

REPARATIEVERZOEK OF SCHADE INDIENEN


AFHANDELING REPARATIE- OF SCHADEVERZOEK

Wij streven ernaar om uw reparatieverzoek zo snel mogelijk in behandeling te nemen, maar dit hangt ook af van de urgentie van uw verzoek en andere verzoeken die tegelijkertijd binnenkomen. Wij streven er in ieder geval naar om binnen 24 uur na uw melding met u contact op te nemen. Voordat het verzoek uitgegeven wordt aan een onderhoudsbedrijf wordt er eerst gecontroleerd of het verzoek voor rekening voor huurder of verhuurder komt. Indien huurder zelf verantwoordelijk is voor de reparatie kan dit natuurlijk via Vastgoedbeheer Rotterdam lopen, uiteraard is de rekening dan voor de huurder. Hierna geeft Vastgoedbeheer Rotterdam de opdracht uit aan een onderhoudsbedrijf die een afspraak met de huurder maakt. Tijdens deze afspraak verzoeken wij u om (bij voorkeur) zelf aanwezig te zijn. Als dit niet kan kunt u ervoor zorgen dat er iemand anders in uw woning aanwezig is. Komt het tijdstip u bij nader inzien niet gelegen, dan vragen wij u dit 48 uur van tevoren ons te melden. De monteur staat dan niet voor een gesloten deur en u voorkomt hiermee ergernis en onnodige kosten. Heeft u voor een tweede maal een afspraak niet afgezegd en staat de monteur weer voor een gesloten deur, dan worden de extra kosten aan u doorberekend.

! Let op belangrijk:  Als blijkt dat u ten onrechte de technische dienst heeft ingeschakeld voor het verhelpen van een klacht, dan zullen de kosten die hier mee gemoeid zijn bij u verhaald worden.

REPARATIEVERZOEK OF SCHADE INDIENEN

Vul het onderstaande formulier in. Onze service desk zal zo snel mogelijk contact met u opnemen.

Share by: